tuanna

bu uygulamaya ne olmuş la her girdiğimde bunu sorguluyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sen misin yanyana gezemediğim? ince sitemini sezemediğim, sırrını bir türlü çözemediğim, içimdeki çetin sual sen misin?
bu uygulamaya ne olmuş lan bu nasıl bir akış bunlar nasıl paylaşımlar hani kitap uygulamasıydı bu.okuduklarımı not etmek için girmek zorunda kalmasam girilecek gibi bi yer değil ne yaptınız olum siz buraya?