...Sığmaz ki acım sayfalara
Yazıpta çizsem.
Belki bi yarası vardı
Adı intikamdı
Benden çok önce.
Belki unutmak içindi
Çabuk geçer sandı
Canımı yaktı.
Belki bir yarası vardı
Kim olursa olsun
Adı intikamdı da niye
Böyle sevip yeterken
Kararıp içimden bir yıldız kaydı. 🎧
Sana yapılan saygısızlığa verdiğin tepkiyi problemmiş gibi gösterirler.
Böylece hem yaptıklarının sorumluluğundan kurtulurlar hem de seni suçlu hissettirirler. Unutma, tepkin durduk yere değil; gördüğün muameleden doğdu.
Hissettiğiniz şeyi defalarca söylemek zorunda kalıyorsanız ve hiçbir şey değişmiyorsa, varlığınıza kayıtsız kalanlara da görünmeye çabalamayın.
İsteyen çok iyi görüyor. Görmek istediği siz değilsiniz demektir.