“Benim bildiğim şu, vazgeçmek bazen sahip olduğumuz şeylerin en iyisidir. ‘Elimden tut yoksa düşeceğim’ demiş ya Atilla İlhan. Galiba kimi durumlarda o, ‘Elimi bırak yoksa düşeceğim,’ diye okunabilir. Aşk kaç kişilik bilmem ama vazgeçmek tek kişiliktir.”
“İnsan bazı acıları unutmak istemez. Çünkü onlar omurgası olmuştur artık. Yerinden kıpırdatmaya bile gelmez. Sonra her şey yıkılıverir. Altında kalırsınız.”
 “...biri ne zaman kendisine güvenmemi istese, ona güvenmemem gerektiğini anlarım. Böyle şeyler talep edilmez, kime güvenip güvenmeyeceğini insan kendi hisseder. Şu hayatta itimat dilenenler, genellikle itimat edilmeyecek kişilerdir.”