Çünkü Viyana sadece bir şehir değil, aynı zamanda kişinin ya sonsuza dek ruhunda taşıdığı ya da hiçbir zaman taşımadığı bir sesti. Hayatımdaki en güzel şey buydu. Yoksuldum ama yalnız değildim,
Bu nedenle hayatı umursayarak yaşayın, yarının ne getireceğini bilmeden pes etmeyin , üzüldüğünüz kafanıza taktığınız şeylere tekrar bir dönüp bakın malum “insan gençleşmiyor “