... Ve ben onu yakışıklı olduğu için sevmiyorum.. Onu benden daha çok bana benzediği, benden de öte bir parçam olduğu için seviyorum. Ruhlarımızın neyle yoğrulduğunu bilmiyorum ama onun ve benim ruhlarım kesinlikle aynı hamurdan...
Onun ayağının altındaki toprağı, başının üzerindeki havayı, dokunduğu her şeyi ve ağzından çıkan her kelimeyi seviyorum. Her bir tavrını, her bir davranışını, baştan aşağı, tepeden tırnağa her şeyini seviyorum.