"Bazen uyurken yanımda olduğunu hayal etmek canımı çok acıtıyor. Ayaklarının üşüdüğünü düşününce dayanamıyorum. Canın bir şeye sıkıldığında yanında olamamama üzülüyorum ama en çok kokunu özlüyorum. Yok. Hiçbir şeye sinmemiş. Fotoğraf var, anılar var ama kokun yok. Kokunu koklasam hiçbir şeyim kalmaz ama yok. Alışmaya çalışıyorum. Alışmak çok zor. Özlemek çok zor. Seviyorum çünkü sevmek çok kolay. Sevmek, çok kolay."