İlk kitabını da bir çırpıda okumuştum bunu da aynı şekilde merakla ve heyecanla bitirdim gaddar orman bence 2 kitapla sınırlı kalmaması gereken muhteşem bir eser
Hata yaptığımızda aklımızdan geçen düşünceleri de bir bir yazmış bu durumlar karşısında neler yapabiliriz nasıl daha güvenli atlatırız hataları hepsini çok güzel bir şekilde dile getirmiş muhteşem bir eser.