İmkanım olsaydı kitabı herkese dağıtmak isterdim.
İyilik ve vefayı Metin hocamın kaleminden tanıyın derim.
Emek geçilen her işin sonu çok güzel oluyor.
Özgürlük, seçim yapabilmekti. Özgürlük, korkusuzca hareket edebilmekti. Özgürlük, kendi kararlarımızı verebilmekti....
Dostluk, cesaret ve dayanışmanın inanılmaz hikayesi!