"Ölü insanlar dedi(...) Onlar öteki insanlara baktığı zaman kötüden başka bir şey görmezler. Ağaca baktıkları zaman kereste ve çıkardan başka bir şey görmezler; hiçbir zaman güzellik görmezler . İşte onlar yürüyen ölü insanlardır."
İyi bir şeyle karşılaştığın zaman, yapman gereken ilk şey bulabildiğin
insanla onu paylaşmaktır; bu şekilde iyilik öyle bir yayılır
ki nereye gittiğini bilemezsiniz.