T

T
@tugbasrn
Uçsuz bucaksızdı deniz, kimse nerede bittiğini bilemezdi herhalde. O anda öylesine mutluydum ki. "Bir gün bu denizi geçmek istiyorum." dedim.
Reklam
Taliban'ın kadınlar için kadın doktor ve öğretmenler istediğini ama kızların bu meslekleri edinmek için okula gitmelerine izin vermediğini anlatıp ironiyi vurguladım.
Ayakkabılara bayılırız ama ayakkabıcıyı sevmeyiz; şallarımızı ve battaniyelerimizi severiz ama bunları ören kişiye saygı duymayız. El işçileri toplumumuza büyük katkıda bulunmuşlardır ama değerleri bilinmemiştir.
"Neden kızların okula gitmesini istemiyorlar?" diye sordum babama. "Kalemden korkuyorlar." diye cevap verdi.
Kadınlara dair bütün izleri toplum hayatından silmek istiyorlardı sanki.