T

T
@tugbasrn
Benim bahardaki karahindibaya ihtiyacım vardı. Yıkım yerine yeniden doğuşu müjdeleyen parlak sarıya. Kayıplarımız ne kadar kötü olursa olsun, hayatın devam edebildiği vaadine. Her şeyin yeniden iyi olabileceğini bilmeye.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sesinde, sonsuza dek yok olduğunu sandığım o nazik tını vardı. Gerçi o tınının muhatabı ben değildim...
"Geri dönüş yok. Bu yüzden önümüze bakıp yolumuza devam edebiliriz."
Peeta'nın muhteşem olduğumu düşündüğü aylar geride kalmıştı. Sonunda gerçek beni görebiliyordu. Vahşi. Güvenilmez. Çıkarcı. Ölümcül. Ve bunun için ondan nefret ediyordum.
"Annie'ye hemen mi aşık oldun, Finnick?" "Hayır... Zamanla içime işledi."