T

T
@tugbasrn
Onu şimdiden ne kadar özlediğimi de söylemek istiyordum. Ama bunun haksızlıktan başka bir şey olmayacağını biliyordum.
Reklam
Aynaya bakarken, kim olduğumu ve kim olmadığımı hatırlamaya çalışıyordum.
İnan bana bir şeyleri yok etmek, yapmaktan çok daha kolay.
Her uyandığımda, "Nihayet bitti," diye düşünüyordum ama bitmiyordu. Sadece işkencede yeni bir sayfa açılıyordu.
Hâlâ çocuk gibi hisseden yetişkin olmak:'
(...) sonra bunun çocukça bir davranış olacağını düşünüp, vazgeçtim.