Yorum yapmak yerine hislerime tercüman olan şu alıntıyı bırakıyorum:
Bize tertemiz bir vatan, yepyeni bir devlet, apaydınlık bir gelecek hediye etmiş olan o yürekli, kararlı, yurtsever çılgın Türkleri, o altın kuşağı, başta Atatürk olmak üzere kadın erkek, köylü şehirli, zengin fakir, sivil asker atalarımızı, ninelerimizi, hepsini, tükenmez bir minnet ve rahmetle anıyoruz.
Umarım ülkemiz tarihinden ders alır ve Atatürk ve silah arkadaşlarına laik olan o eski ayarlarına geri döner. En büyük temennim bu.