Herkese merhabalar,
Bir süredir akıcı, beni sıkmayacak ya da zorlamayacak kitap arayışı içinde kitaplığıma baktığımda gözüme çarptı aslında bu kitap. Hakkını vermeliyim oldukça akıcıydı. Psikoterapi seansları şeklinde ilerleyen kitaplardan çok hoşlanmasam da bu kitabı kolaylıkla okudum ve bu alandaki önyargılarımı da biraz kırdığını söyleyebilirim. Özellikle travmaların ikili ilişkileri ne kadar ve nasıl etkilediğini merak ediyorsanız ve bu alanda akıcı bir kitap arayışı içindeyseniz önyargınızı kırıp bir şans vermenizi kesinlikle tavsiye ederim.
Kitapta en çok sevdiğim kısım yazarımızın terapi seanslarını anlatırken kendi yaşadığı ilişkisine de o dönemde yer vermiş olması beni daha çok etkiledi. Bir terapistin danışanları ile yaşadığı durumların kendi ilişkisi içinde nasıl sorgulamaya yol açtığını heyecanla okudum. Toplumsal açıdan erkeklere yüklenen rollerin etkilerini de bence çok güzel işlemiş.
Herkese keyifli okumalar.