Tanrının beni acıların ateşinden geçirdiğini biliyorum. Hayatın indirdiği darbeleri kabullendim, bazen kendimi çeliğe onca acı veren su kadar soğuk ve kayıtsız hissediyorum. Ama şöyle yakarıyorum: ' Yalvarırım, ben istediğim biçimi alıncaya kadar vazgeçme. En iyisi nasıl olacaksa öyle yap, istediğin kadar uzun sürsün, ama beni sakın hurda yığınına atma. '
Hayatta da böyleydi. Daha dayanıklı dalların tutuşması için önce ateşin yanması gerekir. Gücümüzü gösterebilmemiz için de önce zayıflığımızın kendini gösterebilmesi gerekir.