Çerezlik, kolay okunabilir, kısa bir kitap fakat ben varoluş amacımı bulmak yerine varoluşsal sancılar çektim okurken. Sıkıcı ve basit buldum. Gece Yarısı Kütüphanesi'ni çok sevmeme rağmen o kitabın muadili gibi olmaya çalışmış ama olamamış gibi. Teşekkürler.