uzun zamandır işten, yoğunluktan kitap okuyamıyordum. kitap ilk başlarda kesik kesik değişik kişilerin değişik hikayeleri ile gittiği için başlarda biraz sıkmıştı,karakterler isimleri karıştırıyordum ama devam ettikçe otomatik olarak hangi karakter hangi hikayede bitişi şu şekildeydi çıkartıyosun kolay bi şekilde. kesinlikle eğitici bir kitap ve sayfaları zevkle değiştireceğiniz bir yapıt.tavsiye ederim kesinlikle
EĞER SORUNLAR HER ZAMAN VARSA ONLARA ARTIK SORUN DEMEZSSİN HAYAT DERSİN.ASIL HERŞEY YOLUNDA GİTTİĞİ ZAMAN ŞÜPHELENECEK BİŞEYLER VAR DEMEKTİR.İŞTE O ZAMAN KAFANIN İÇİNDE KIRMIZI BİR AMPUL YANIP SÖNMEYE BAŞLAR VE KENDİ KENDİNE ŞÖYLE DERSİN : BİR SORUN VAR