Çok okumuşluğum vardır
Canını da
Yüreğini de
Düşününü de
Hiç okunmadığım yerden
Okudun beni
Hiç vurulmadığım yerden
Vurdun beni
Sevdamı, Yüreğimi, emeğimi
Var git şimdi eğlen
İçtiğin şarabın verdiği keyifle..
Gidiyorum ya
arkama bakmadan,
Gidiyorum ya
" bir şey demeyecek misin?" diye seslendiğinde
duyduğum öfke ve sevgiyle
Özleyeceğimi bile bile
Gidiyorum ya
En çok da neyi özleyeceğim biliyor musun?
Sigara dumanı gibi ciğerimi saran nefesini...
Tunebuni