Kocasına "pampiş'im, kocişiş'im" diye seslenen ve karşılığını da "aşkitom, şikilopum" diye müstesna sevgi sözleriyle alan ilişkilerden meydana gelecek yeni nesil, beni fazlasıyla ürkütüyor. Eğer bir gün dudaklarımdan böyle sözler çıkarsa, süpürge sapıyla eşek sudan gelene kadar dövsünler beni... :)