uçan mavii

uçan mavii
@ucanmavi
Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim…
Ne tuaf, yol var ama yürüyemiyoruz.Aynı şarkıları dinlemişiz yıllarca…
Reklam
Çok eskiden rastlaşıcaktık…
Hasret güzel şey, kaderde kavuşmak varsa...
Ne zaman durup seni mutlu eden şeyleri yapmaya başlayacaksın?
Unutma Lola, hiçbir acı baki değildir.Üflersin geçer.Bazılarına biraz daha çok üflemen gerekir, hepsi bu.
Alıntı