"Kuzen sana bu yüzden bu kadın bırakılmaz diyorum. Ölüyü bile diriltir. Bu aşk değil, âlem değil, şölen, şölen. Bütün her şey ayrıca olağanüstü, beklenmedik."
"Anneme acıdım. Aslında her zaman haklı olduğunu biliyordum. İlk kez çok büyük bir vicdan azabı duydum!.. Zavallıcık, hayatı boyunca didinip çırpınıp, başkalarının işini halletmeyi düşler ama kendisini hiç düşünmez. Üstüne üstlük bizler, şimdi olduğu gibi, cevap veremediği durumlarda ona vahşice yüklenirdik. Hepimiz onu can alıcı yerinden vuruyorduk. Bize ne desin? "