Yine de vazgeçmediğimizi göstermek lazım. Çünkü seven insanın her zaman yapacak bir hamlesi daha olmalı, hiçbir şey yapmamak en doğrusu deyip sessiz sessiz beklemektense, bugün de sana inat seni dünden daha çok seviyorum ve bunu yarın da tekrarlayacağım diyebilmeli insan.