Esmanur

Esmanur
@ufaktronot
Momo bitti :) Iyi ki böyle bir kitaba zamanımı ayırmışım ❤
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
akıcı roman tavsiyesi alabilir miyim :))
Momo, bulunduğumuz zamanı o kadar güzel anlatmış ki. Kimsenin hiçbir şeye vaktinin olmamasını, çalışmaktan yüksek yerlere gelmekten az da olsa bir şey elde edebilmekten insanların mutluluğu unuttuğunu o kadar harika anlatmış ki... Mutlaka okuyun, mutlaka.
Momo'yu herkes okumalı, herkes.
sınav ve rapor yüzünden birkaç gündür kitap okuyamıyorum ama bugün başlıcam inşallah 🌹