Momo, bulunduğumuz zamanı o kadar güzel anlatmış ki. Kimsenin hiçbir şeye vaktinin olmamasını, çalışmaktan yüksek yerlere gelmekten az da olsa bir şey elde edebilmekten insanların mutluluğu unuttuğunu o kadar harika anlatmış ki... Mutlaka okuyun, mutlaka.