Ufuk ABA

Ufuk ABA
@ufukaba07
Hayat sosyal statünden ibaret değil, fikir statünden ibarettir.
Tek bir ihtiyacım var, kendim.
Reklam
İyi ayrılalım. Ayrılığın iyisi kötüsü mü olur Allah aşkına ? İyisi kalbine ateş düşercesine yana yana ama yüzün güle güle gidersin. Kötüsünde söve söve gidersin. Ama her iki türlü de o kalbindeki acıyı unutamazsın.
En acısı neydi?
En acısıda sevilmemekti. Kendi kendini avutmaktı. Herkesin yüzüne gülüp , içten içe ağlamaktı.

Ufuk ABA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·456 syf.·
27 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2026 02:44
·
2026 4. kitabı
Maia Szalavitz
8.6/10 · 10,5bin okunma