Biz Efsane Olmalıyız
Seversem senin ışığınla aydınlanıp,
Senin sıcağına geçmeliyim.
Bir anımı geçireceğim seninle,
Uzayan,yaşamı kaplayan bir zamanı,
Ve bütün bakışlarım sende olmalı
Sen olmalı göz rengim.
Bir çiçek bahçesine girdiğimizde,
İkimiz de aynı güle dokunup,uzanmalıyız.
Elim avuçlarındayken,
Senden başka tutunacağım asa olmamalı.
Benim için yarmalısın denizleri…
Beni sevgi kıyılarına ulaştırmalısın.
Uyku, ayrılık kokmalı.
Gece; sinen,görünmeyen derinlikler olmalı,
Orada kalmalıyız.
Hayatımın tam ortasında olmalısın.
Hüznümün taşanlarını toplamalısın avuçlarına.
Su kadar saf,berrak bakmalısın.
Suskunluğum,dağılmalarım,
Sevgi silgisiyle silinmeli ruhumdan
Son kapıda bulmalıyım seni
Yedi kapının ardından bakmalısın.
Gül olmalı,açmalı yüreğim,
Sen bülbül gibi şakımalısın.
Bana hiç duyulmamış şiirler okumalısın…
Aşkı anlatmalısın bana sen kendi dilinden!
Yahut aşk olup dağılmalısın hücrelerime..