u. uğur

u. uğur
@ugur89061
Herkes kayıp kimseler yok yuh yani
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse yok mu ya bir merhaba diyebilir misiniz
Arzu ve isteklerin beni esir aldı Ne yapabilirim
Üzgünüm Nebi dayı size vereceğimiz Kız bugün sabah bir oğlan etti
Hadi yürüyelim Ben zaten yürüyorum Koşalım o zaman