jdjsjsj

Galiba aşk için ödediğimiz bedel bu : diğerinin acısını kendi acımız gibi yaşamak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hislerimize güvenmeliyiz değil mi ? Asla güvenmediğim tek şey hisler olmasına rağmen
Hafızamıza en çok unutmaya çalıştıklarımız kazınır
Yani insanların inanmaya hazır olmadığı bütün gerçekler bilimkurgu gibi gelebilir .
Yaptığı bir hareket yüzünden birine aşık olmak garip gelebilir ama bazen bir insanın kim olduğunu tek bir anın içinde anlayabilirsiniz . Bir buğday tanesini inceleyerek bütün evreni anlayabileceğiniz gibi . İlk görüşte aşk diye bir şey var mıdır, yok mudur , bilmem ama bir anda aşk diye bir şey mümkün.