jdjsjsj

Ama hayat geldiği gibi yaşanması gereken bir şeydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sık sık şu an bile kendimi bana ait olmayan bir yerdeymisim gibi hissediyorum.
Zamanın verdiği bildik bir ders bu . Her şey değişir ve hiç bir şey değişmez.
Acıklı değil mi ? Dünyaya miras bırakmak. Ne saçma. Kendilerinin var olmayacağı bir gelecek için çalışıp didinmek