📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendileriyle baş başa kalamayan insanların beraberlikleri bir sığınma biçimi olarak gördüklerini, bu nedenle de hakiki anlamda paylaşmayı bilmediklerini düşünürüm. Bir ucu zorunlu arkadaşlıklara, kaçınılmaz evliliklere uzanan bir haldir bu.
Dünyanın dönmesini sağlayan insanın kendi fantezileri değil miydi? İnsanın moralini yüksek tutan neydi ki? Aşk gibi, hırs gibi, umut gibi, uğraşmak gibi şeyler. Hepsi soyut, hepsi fanteziydi, ama ekmek kadar yaşamsaldı
"Yani demek istiyorum ki, üzülüyor musun?"
"Hayır. Aynı şeyi bir daha yapar mıydım? Evet."
"Bir başkasıyla mı, onunla mı?"
Therese, "Onunla," dedi. Ağzının ucu bir tebessümle yukarıya doğru kıvrıldı.
"Ama sonu fiyasko oldu."