30 yaşın artık çok büyük bir yaş olmadığı konusunda lütfen hepimiz hemfikir olabilir miyiz? 50 sene önceki 30 ile şimdiki 30 bir değil. Devir değiştir şartlar değişti hayat değişti
Özlediğimiz duyguları yeniden yaşattığınız için, mücadeleniz, azminiz ve hırsınız için, Montella'ya rağmen bize yarı final hayali kurdurduğunuz için, teşekkürler çocuklar!