Din…
Çoğu zaman korkunun organize hâlidir.“İtaat et, kurtul.” derler.“Boyun eğ, huzura er.”Ama ben boyun eğerek yaşanabilecek bir huzura inanmıyorum.Devlet, toplum, ahlak, gelenek…Hepsi birer duvar gibi örülmüş.Ve bu duvarlar, seni korumak için değil, sana görünmeyen bir sınır çizmek için var.Ben bu duvarların dışına çıktım.Çünkü içeride nefes alamadım.
Çünkü sistem bana kim olmam gerektiğini söylediğinde, ben zaten kendim olmaktan vazgeçmiş oluyordum.
İnsanlar düzenin içinde yaşadıkça, çürüyen bir meyveyi taze sanıyor.
Ama ben artık o tadı unutmak istiyorum.
Çünkü ben çürümemek için yalnız kaldım.
Ve yalnız kaldığımda gerçekten özgür olduğumu fark ettim.