şakayık
Takip Et
şakayık
@ummhnyldrmm
Okur
Ben, el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir.
...
daha fazla
15 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
66
Kitap
4
Takip edilen
23
Takipçi
1
İnceleme
55
Alıntı
0
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar