Hislerimizi başkalarına bağlı kalmadan yaşamayı öğrendiğimiz an, her şey güzel olacak...
Bu hayatta bir şeyi çok isteyen değil, bedelini ödeyen alır:)
Şiir aşığı
#242539384
Kalbine ağır geleni
sabra bırak,
Sabra yetmeyeni duaya
emanet et.
Yolunu yarım sanma;
Allah tamamlar.
Sen sadece Rabbine güven.
Çünkü o,
geciken her hayrı vakti gelince en güzel şekilde getirendir.
"Ey kalbim, fani olanın acımasızlığı seni şaşırtmasın. Zira suyun huyu ıslatmak, ateşin huyu yakmak, dünyanın huyu ise sarsmaktır. Sen sarsılmayan bir dayanak arıyorsan, yüzünü geçici olandan ebedi olana çevir."