yıllar utansın

yıllar utansın
@umudainma
herkesin acısı var ama kendineeeeeeee
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Halledemezsem bi tık daha mahvederimm ..
hayattttttt beni neden yoruyorsun
İyi hissedene kadar ortadan kaybolmak istiyorum ..