yıllar utansın

yıllar utansın
@umudainma
hayattttttt beni neden yoruyorsun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi hissedene kadar ortadan kaybolmak istiyorum ..
üzüntüler guzellestiriyo insani
kimsenin kosullu sevgisine ve sahte arkadasligina ihtiyacim yok
“En acı yaşlar, gözümüzden akanlar değil, içimizde hapsetmek zorunda kaldığımızdır.”