umudayolculuk

umudayolculuk
@umudayolculuk0
"Her yeni farkındalık, bir zamanlar doğru sandığımız bir şeyi kırar. Büyümek, yanılsamalarımızla yüzleşme cesaretidir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bahçesi olmayanlar için bahçeyi yakmak en kolay şeydir. Bir ormana girip elinde baltayla dolaşıyorsan yakıp yıkmaksa bildiğin yeşertmenin ne kadar zor olduğunu anlaman mümkün değil.
Beni büyüten insanların küçüklüğü oldu. Taşımadıkları yürekleri, ruhlarının sığlığı, akıllarının noksanlığı.. İnsan evriminin ters işlemesiydi Bu hayatta bilincimi en çok yaralayan Görmem gerekenleri erken görmemi sağladı Çünkü zorlandığım en zor konu belki de buydu Küçük insanlarla sınandım
İnsanlar tarafından erken büyümek ve mücadele etmek zorunda kaldım yorgunluğum yaşımdan büyük sorumluluk duygusuyla hareket etmem enerji harcamam oldu Zorlandığım derslerde ardı ardına devam etti Mücadele bana iyi gelen değil beni zorlayan büyüten insanlarla yoğun olarak karşılaşmam sonucu oldu bunu ben istemedim onlar bana geldi Bir şeyleri düzeltmeye ve kurtarma sorumluluğunu neden üstlendim bu çok ağır bir duygu Farkındalığım yüksekti Küçük yaşlarda zihnimin içinde yolunda gitmeyen bir şeyler olduğunu hissediyor seçim yapabiliyordum bana ait olmayan bir sesi taşıdığımı biliyordun Bu ses bana ait değildi