Az önce,yolunu bulmuş olduğunu düşündüğüm bir kalbe denk geldim bilmiyorum belki ben öyle hissediyorum zaten de bir sağlaması olamaz...kıskanmadım da ,ne güzel dedim...sonra dedim ki,yolunu bulamadın ya da hiç bulamayacaksın yada böyle bir kavram hiç mi hiç yok ama yine de şu cümle içimi rahatlatacak bir miktar adalet adına...yolda olanın yoldan çıkma ihtimali var ama kimse için bunu dilemem