aralp

aralp
@umudusar
dünya mavidir tıpkı portakallar gibi
Reklam
birinin egosunu aşarken çok zorlanıyorum ama pes etmemeye niyetliyim sadece yolum pek net değil
Az önce,yolunu bulmuş olduğunu düşündüğüm bir kalbe denk geldim bilmiyorum belki ben öyle hissediyorum zaten de bir sağlaması olamaz...kıskanmadım da ,ne güzel dedim...sonra dedim ki,yolunu bulamadın ya da hiç bulamayacaksın yada böyle bir kavram hiç mi hiç yok ama yine de şu cümle içimi rahatlatacak bir miktar adalet adına...yolda olanın yoldan çıkma ihtimali var ama kimse için bunu dilemem
ruhumun resmini gördüm az önce,an olarak da ilginçti; önemsiz bir resme bakıyordum ve tesadüfen olmuştu... güzelce düşündüm,güzelce sevindim ve ruhum huzur doldu daha önceleri anlamını tam bilmediğim Şükür kelimesini dolu dolu kullandım ve Allah'tan daha fazlasını diledim...amin