Allah'ın hakkı üç'tür dedi sırık adam.
Kadın da dedi ki;hani o çilli olan kadın varya işte o,ben üç olanı bir'e indirdim ve bunu yaparken Allah'a sorma fırsatım olmadı..
Hayat bu günden,bu günlerden ibaret değildir diye düşünmüş ve bazı şeyler için dua etmiştim belki de bir çok kez etmiştim dua... şimdi ise kabul olursa naparım ben Allah'ım diye düşünüyorum,yine de çok mutluyum
Kalpler birbirleriyle konuşuyor..bunu ispatlamak isteseydim ve gerekseydi, yapardım.niye ve kime yapılsın ama,ama yine de bir gün çırpınan birini görürsem ona yardım ederdim çünkü bu benim borcum