son zamanlarda en çok kendime kırgınım yapmak istemediğim haraketleri yapıyorum muhtemelen çekim yasaları ve doğa kanunlarının gereği bulunduğum konum ve iklim koşulları beni bunlara itiyor elbette yapmamam gereken şeylerin iradesi benimdir ama çok sıkıldım olric, şu son 1 ayda sisifostan farkım yok bu durum uçuruma itiyor düşmek istemiyorum ama tutunmakta istemiyorum o yosun kaplamış paslı demire