Eskisi kadar konuşasim yok, ne hissettiğimden bahsedesim yok, hiç kimseyi merak etmiyor. Hiç bir hararetli konuşmayı dinleyemiyorum, hiçbir sey ilgimi çekmiyor. Kendimle yalnız kalmak iyi gelecek, ama kendimi de bulamiyorum. Galiba koca bir boşlukta kayboluyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu aralar zor zamanlar geçiriyorum hiç güçlü duramıyor mesela geçen sırf bir diş ağrısı için saatlerce ağladığımı biliyorum ayakta durabilecek bile bi hâlim kalmamış...
Bir süre sonra insanlar pek de umrunda olmuyor.. Kimseyi değiştirmeye çalışmıyorsun. Kimin ne düşündüğünü, kimin ne yaptığını umursamıyorsun.. Yorulunca kendi kabuğuna çekilip, o küçük dünyanda yalnız yaşamayı öğreniyorsun”