İnsanlığın keder dolu tarihi aslında yanlış başlangıçların tarihiydi. Bataklıktan çıkmaya çalışırken her seferinde daha da batarak boğulan bir yaratığın hikayesine benziyordu.
Küçük bir adada başlayan bir sohbet üzerinden üzerinden ilerleyen eser birazda komplike ilişkiler ağı, şüpheli cinayetler üzerinden yürüyerek son noktada okuyucuyu da sarsarak bitiveriyor.Karakterler gerçekçi ve sıcak.Kendi aralarında kurdukları ve günlük hayata dokunan diyalogları da güzeldi. Geçmiş dönemle gidip gelen kısımları da içeriğinde hesaplaşma olan kitapların olmazsa olmazı. Ben beğendim. Keyifli okumalar...