Çok sevdiğim bir şarkı çaldı radyoda,
Önüme, geçmişte yıllarımı verip inşa ettiğim hayallerim geldi.
Birer birer yıkılışlarını gördüm.
Dakika dakika yok oluşumu gördüm.
Ve ben kendi yok oluşumu izleyecek kadardım.
Bu saatten sonra kim gelse, hangi şarkı çalsa, hangi satırları yazsam,
Bir şişe daha kaldırırdım şerefime..
Zira bir tek kendim kaldım içilecek..