İnsanlar samimiyetsiz emoji gibilerdi. Bir biranın verdiği huzuru asla veremezlerdi. Yargılarlardı, devamlı soru sorarlardı. Çekilmez olan varlıklarıyla sizi bunaltırlardı. Kendi kendime düşündüğümde bana iyi gelecek şeyler arasında sanıyorum arkadaş yoktu, genelde iyi görünürlerdi ama değillerdi. İyi geldiklerini düşünürlerdi ve sonra iyi giderlerdi. Hepsi ciğeri 5 bira etmez insanlardı ve yalnız olduğunuzu anlamanız için sizi hiç yalnız bırakmazlardı..