sevmek yasaklandı bana

sevmek yasaklandı bana
@unutmamgerek
Hadi bizi üzenlere bir not bırakalım...🥀💔
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sarılsak geçerdi. Darıldık Öyle kaldı.🥀
Okurluk şeysi nasıl kalkıyo 🥳
Doymamıştım ulen ben sana...🥀
Ağlamaya bile hali olmazya insanın . Öyle işte 🥀