Neden hiç mutlu degilsin Zeze?
-Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
-İyi ki bir kere geliyoruz Portuga...
-Neden?
-İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
-Şeker Portakalı-
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Umutsuz olma diyorlar umut katilleri...
İyi niyeti suistimal edenler, iyi insan olmanın gururunu yaşıyoruz diyorlar.
Nedir bu dengesizlik ? nedir bu düzen.
Nasıl! Nasıl olurda mutluluk onlardan yana oluyor...
Ayhan Uşar