Sıradan bir umut değildi bu , çok inançlı ve kararlı bir inadın üzerinde oluşan bir umuttu . Yaşamayı seven biri değilim aslında, sadece gerçek sevgiyi hissetmeden göçüp gitmenin kaygısı var içimde, biraz da korku var... Son nefesimde gerçek sevgi diye bir eylem olmadığından korkuyorum, gördüklerim ve yaşadıklarım o tarafı gösteriyor zaten, dünyanın en basit eylemini imkansızlaştırdınız , bize de umut etmek düştü...