- O kıza şiir yazılmaz.
- niye?
- elini sıkmadı senin
- korktu , herkes gibi
- herkes gibi olana şiir yazılır mı?
- yazılmaz mı?
- yazılır mı?
- biz kıza şiir yazmayacağız ki , kız bizim bahanemiz . aşk bahanesidir şiirin.
- sen şiir yazdın ben ise aşk mektubu.
Demek ki neymiş ? Kız şiirden anlıyormuş ...
Tebrikler üstad sen kazandın.