Benim böyle olmamam gerekirdi
Sahte tüfeği kafama dayamış, korkmamı bekliyorsun Düşüncemin geldiği yere git, kendine yer kap Burası benim ilim yerim, kendimle ilgili sorunum varsa Bırak doktorum olan ben uğraşayım Şeytan yoluna girişleri annem keserdi, giremezdim Babam için cennet gerekli, ben hep bunu bildim İçimdeki ateşle oynamaktan yanıyor içim Ve bi' gün memleketten yedi yüz elli kilometre ileri gittim Yarın için bir defans taktiği bulmalıyım, bulayım Çok kişiyi öldürdüm, cesetlerinde parmak izim yoktu Soğukluk içimi ürpertti, damar kanım dondu Bu yeniden başlamasından korktuğum kaçıncı sondu? Canım yandığında birkaç hafta bağırdım Fırçayı elime aldığımda ilkin anılarımı boyarım Gelecek adına hiçbir hayali resme dökemez parmaklarım İçimde iyiliklerimin dedikodusunu yapan şeytanlarım Zaman akıp gittikçe gözlerim daha çok doluyor Vakit gider, gelmez, işte bu canımı çok sıkıyor Hata ve yanlışlarım çırılçıplak, o kadar utanç verici ki Benim böyle olmamam gerekirdi
Sagopa Kajmer
İnsan Değer verdiği kişi tarafından aptal yerine konduğunu anladığı anda kandırılmaktan çok Kalbini bu kadar ucuza emanet etmiş olmaktan utanır. Maalesef…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyi şeyler düşünerek yaşamaya çalışıyoruz….
Kendimi senden üstün görüyorsam bil ki ucuz insansın çünkü ben kimseyi kimseden üstün tutamam
Kendimi kimsesiz hissediyordum çünkü, herkesin beni eleştirdiği bu hikayemde ben, onlar üzülmesin diye her şeyi yapıyordum…
Alıntı
​"Bazı dostların ihanetini yüzlerine vurmazsın. Çünkü bilirsin ki; utanç duygusu olmayana günahını anlatmak, kör bir aynaya bakmaktan farksızdır."
Duygu ve Düşünce