Kendime direnip savaş halinde olduğum için psikoloğa gittim. Artık savaştığım bir benliğim bir de psikoloğum var. Ne zaman bana seans vermeyi reddedecek oturdum bekliyorum.
Yanlış olan aşk mı? Çağ mı? İnsanlar mı? Ben miyim? Bu soruların cevabını hiçbir zaman veremem ama gönlümün kırıldığı hiçbir noktada yanlışın yerini aramıyorum. Yanlış yanlıştır, üstüne doğruları koyup bulanık suyu temizlemek gerekli.
Az önce bir mesaj aldım:
(2021 yılına ait mesajlarımıza indim 'Terapi görme sebeplerinde en temel yılımızmış')
Kaç senedir hayatımın burnunun boktan kurtulmadığını söylememe gerek yok sanırım:')