VEYSİ

VEYSİ
@uveysderler
"Doğru insan, sevgiyle büyümüş olduğu için kendini belli ediyor. Kestirip atmıyor, gönül alıyor ayrılmayı değil onarmayı tercih ediyor, güzel seviyor, sarıp sarmalıyor ve baya "ev" oluyor. Tanıyorsun görünce yani. Zaten evini nerede görsen tanırsın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'sadelik, en yüksek gelişmişlik düzeyidir.
"Allah'tan başka hiç kimseyi râzı etmeye ihtiyacın olmadığını fark edene dek, özgürlüğün ne olduğunu anlamayacaksın."
"ilim, malûma tabidir."
Söyler misiniz insanlara başka insanlara karşı ikinci veya üçüncü sınıf insanmış gibi davranma hakkını kim veriyor?
İlişkiler